Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza motivačních principů v multi-level marketingu
Andelová, Šárka ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Stehlíková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem pracovní motivace v multi-level marketingu, jakožto specifickém typu organizační struktury a způsobu řízení. Cílem práce je nahlédnout na to, jakým způsobem fungují principy motivace v multi-level marketingu (též MLM). Struktura práce vychází z klasického rozdělení na dvě části, teoretickou a empirickou. Hlavními teoretickými koncepty jsou: marketing a multi-level marketing (též MLM), motivace a teorie pracovní motivace, které jsou ukotveny prostřednictvím teorie human relations. Pozornost je věnována v první řadě explanaci a popisu toho, jakým způsobem MLM funguje, neboť tento systém již ve svém fungování obsahuje určité principy motivace. V rámci naplnění cíle je empirická část práce orientována na analýzu motivačního systému vybrané MLM společnosti, analýzu rozhovorů s obchodníky, kteří aktivně vykonávají svoji pracovní činnost ve společnostech, jež jsou profilovány jako MLM organizace a komparaci zjištění. Pracuje s teoretickými poznatky, především s vybranými teoriemi pracovní motivace, pomocí kterých nahlíží na problematiku. Pokus o vysvětlení pracovní motivaci lidí, kteří pro svoji pracovní činnost využívají společnosti fungující na bázi MLM, je předmětem a výstupem téhle bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.